Anunț concurs pentru post contractual conform H.G.
1336/2022
ȘCOALA PRIMARĂ SECAȘ
, cu sediul în SECAȘ, STRADA PRINCIPALĂ NR.
71, JUDEȚUL TIMIȘ, C.U.I.: 29169165,
organizează concurs, pentru ocuparea următorului post
contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului*: execuție
2. Denumirea postului: CONTABIL,
post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura CONTABILITATE
3. Gradul/Treapta profesional/profesională:
4. Numărul de
posturi: 0,25 normă
5. Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe
perioadă determinată):
Dosarele de
concurs se depun la sediul instituției, localitatea SECAȘ, STRADA PRINCIPALĂ NR. 71, JUDEȚUL TIMIȘ, compartimentul
resurse umane/ , persoană de contact: LIVĂDARIU
ELENA , email: scoalasecas@gmail.com.
Data
publicării și afișării anunțului de concurs este: 30/04/2024.
Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs,
conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la
concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate
sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în
termen de valabilitate;
c) copia certificatului de
căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după
caz;
d) copiile documentelor care
atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea
condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția
publică;
e) copia carnetului de muncă,
a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste
vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea
postului;
f) certificat de cazier
judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să
ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de
familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6
luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate
comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la
art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat
cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a
unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.
76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date
Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși
pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție
socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate
presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu
dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune
examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i)
curriculum vitae, model comun european.
Condiţiile generale prevăzute de
art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
La concursul organizat pentru ocuparea
postului de administrator financiar și îngrijitoare, pot participa persoanele
care îndeplinesc următoarele condiţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 286
din 23 martie 2011, modificată şi completată de H.G. nr. 1027/2014, respectiv:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor
state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic
European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de
prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare
postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale
eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii
g) nu a fost condamnat definitiv pentru
săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra
autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică
înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei
infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea
funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
Condiţii
specifice de participare la concurs:
- Nivelul
studiilor SUPERIOARE
- Vechimea
necesară în specialitatea studiilor NU ESTE
CAZUL
1. Bibliografie pentru postul de administrator financiar:
- Legea
Educației Naționale, Legea nr.1/2011 actualizată;
- Legea
nr.53 din 24.01.2003- Codul Muncii, cu modificările și completările
ulterioare- republicată;
- Legea
contabilității nr.82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
- Legea
500/2002 privind finanțele publice cu modificările și completările
ulterioare și Legea 273/2006 privind finanțele publice locale cu
modificările și completările ulterioare;
- OMFP
1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea și
conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru
instituții publice și instrucțiuni de aplicare a acestuia cu modificările
și completările ulterioare;
- Legea
nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și
rspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu moficiările și
completările ulterioare;
- OMFP
1954/2005 privind clasificarea indicațiilor finanțelor publice;
- OMFP
1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea,
lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice,
precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și
legale, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea
98/2016 privind achizițiile publice cu modificările ulterioare;
- HG
nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie
publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
- OUG
nr.158/2005 privind concediile și indemnizațiile de sigurări sociale de
sănătate cu modificările și completările ulterioare;
- OMFP
nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea
inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor
proprii;
- HG
569/2015 norme metodologice privind decontarea cheltuielilor privind
naveta la și de la locul de muncă a cadrelor didactice și a personalului
didactic auxiliar din învățământul preuniversitar;
- OMFP
923/2014 privind aprobarea Normelor metodologice referitoare la
exercitarea CFP și modificările ulterioare ;
- OMFP
2634/2015 privind documentele financiar contabile;
- Hotărâre
nr. 714 din 13 septembrie 2018 privind drepturile si obligatiile
personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada
delegării si detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării
în interesul serviciului;
- OUG.
nr.72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la
instituții publice;
- ORDIN
nr. 3.471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea
si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul
institutiilor publice;
- Legea
153/28.06.2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri
publice, cu modificările și completările ulterioare.
Tematică pentru
postul de administrator financiar:
·
Organizarea
contabilității la unitățile de învățământ, respectiv înregistrările contabile
și documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la :
-
contabilitatea
activelor fixe
-
înregistrarea
amortizării
-
închiderea conturilor
și stabilirea rezultatului patrimonial;
-
contabilitatea
decontărilor cu personalul;
-
contabilitatea
materialelor de natura obiectelor de inventar;
-
operațiunile privind
decontările cu furnizorii;
-
operațiunile privind
decontările cu clienții;
-
conturi la Trezoreria
Statului și bănci;
·
Inventarierea
patrimoniului instituțiilor publice,
·
Documente
justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate și păstrarea
lor;
·
Finanțarea și baza
materială a învățământului preuniversitar;
·
Exercitarea
controlului financiar preventiv;
·
Achiziția directă,
licitația deschisă și licitația restrânsă;
·
Încadrarea și
salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic din
învățământul preuniversitar;
EDUSAL;
Calendarul de desfăşurare a concursului
Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 30/04/2024
- termenul de depunere a dosarelor în
data de 20/05/2024
, ora 12:00, la sediul instituţiei;
- selecţia dosarelor în data de: 21/05/2024
, ora 10:00, la sediul instituţiei;
- afisare rezultate la selectia
dosarelor în data de:21/05/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
- termen de contestare la selectia
dosarelor în data de 22/05/2024 , ora 12:00, la sediul institutiei.
- afişarea rezultatelor la
soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de 22/05/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
Proba scrisă:
- proba scrisă în data de 28/05/2024 , ora 10.00, la sediul
instituției;
-
afişarea rezultatelor
de la proba scrisă în data de 28/05/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.
-
termenul de depunere
a contestatiilor la proba scrisă în data de
29/05/2024 ora 14:00, la sediul
instituției;
-
afişarea rezultatelor
la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 29/05/2024 , ora 15:30, la
sediul instituției;
Proba interviu:
- proba interviu în data de 30/05/2024, ora 10.00, la sediul
instituției;
-
afişarea rezultatelor
de la proba interviu în data de 30/05/2024
, ora 14:00, la sediul institutiei.
-
termenul de depunere
a contestatiilor la proba interviu în data de
31/05/2024 ,ora 14:00, la sediul
instituției;
-
afişarea rezultatelor
la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 31/05/2024
, ora 15:30, la sediul instituției;
-
Afişarea rezultatelor
finale în data de 31/05/2024 , ora 16:00, la sediul instituției;
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu