marți, 30 aprilie 2024

Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022 - 1. Bibliografie pentru postul de administrator financiar-Tematică pentru postul de administrator financiar- Calendarul de desfăşurare a concursului

 

Anunț concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022

 

 

 

ȘCOALA PRIMARĂ SECAȘ , cu sediul în SECAȘ, STRADA PRINCIPALĂ NR. 71, JUDEȚUL TIMIȘ, C.U.I.: 29169165, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

 

1. Nivelul postului*: execuție

2. Denumirea postului: CONTABIL, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura CONTABILITATE

3. Gradul/Treapta profesional/profesională:

4.  Numărul de posturi: 0,25 normă

5. Durata timpului de lucru (doar în cazul angajărilor pe perioadă determinată):

 

Dosarele de concurs se depun la sediul instituției, localitatea SECAȘ, STRADA PRINCIPALĂ NR. 71, JUDEȚUL TIMIȘ, compartimentul resurse umane/ , persoană de contact: LIVĂDARIU ELENA , email: scoalasecas@gmail.com.

 

Data publicării și afișării anunțului de concurs este: 30/04/2024.

 

Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

 

 Condiţiile generale prevăzute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

 

La concursul organizat pentru ocuparea postului de administrator financiar și îngrijitoare, pot participa persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, modificată şi completată de H.G. nr. 1027/2014, respectiv:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii

g) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea

 

Condiţii specifice de participare la concurs:

- Nivelul studiilor SUPERIOARE

- Vechimea necesară în specialitatea studiilor NU ESTE CAZUL

 

1. Bibliografie pentru postul de administrator financiar:

  • Legea Educației Naționale, Legea nr.1/2011 actualizată;
  • Legea nr.53 din 24.01.2003- Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare- republicată;
  • Legea contabilității nr.82/1991 cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 500/2002 privind finanțele publice cu modificările și completările ulterioare și Legea 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;
  • OMFP 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituții publice și instrucțiuni de aplicare a acestuia cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea nr.22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și rspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu moficiările și completările ulterioare;
  • OMFP 1954/2005 privind clasificarea indicațiilor finanțelor publice;
  • OMFP 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
  • Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările ulterioare;
  • HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
  • OUG nr.158/2005 privind concediile și indemnizațiile de sigurări sociale de sănătate cu modificările și completările ulterioare;
  • OMFP nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
  • HG 569/2015 norme metodologice privind decontarea cheltuielilor privind naveta la și de la locul de muncă a cadrelor didactice și a personalului didactic auxiliar din învățământul preuniversitar;
  • OMFP 923/2014 privind aprobarea Normelor metodologice referitoare la exercitarea CFP și modificările ulterioare ;
  • OMFP 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
  • Hotărâre nr. 714 din 13 septembrie 2018 privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice  pe perioada delegării si detașării în altă localitate, precum și în cazul deplasării în interesul serviciului;
  • OUG. nr.72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituții publice;
  • ORDIN nr. 3.471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;
  • Legea 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

 

 Tematică pentru postul de administrator financiar:

·        Organizarea contabilității la unitățile de învățământ, respectiv înregistrările contabile și documentele în baza cărora se fac acestea, referitor la :

-         contabilitatea activelor fixe

-         înregistrarea amortizării

-         închiderea conturilor și stabilirea rezultatului patrimonial;

-         contabilitatea decontărilor cu personalul;

-         contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;

-         operațiunile privind decontările cu furnizorii;

-         operațiunile privind decontările cu clienții;

-         conturi la Trezoreria Statului și bănci;

·        Inventarierea patrimoniului instituțiilor publice,

·        Documente justificative care stau la baza înregistrărilor în contabilitate și păstrarea lor;

·        Finanțarea și baza materială a învățământului preuniversitar;

·        Exercitarea controlului financiar preventiv;

·        Achiziția directă, licitația deschisă și licitația restrânsă;

·        Încadrarea și salarizarea personalului didactic, didactic auxiliar și nedidactic din învățământul preuniversitar;

EDUSAL;

Calendarul de desfăşurare a concursului

 

Data publicarii si afisarii anuntului de concurs este: 30/04/2024

-    termenul de depunere a dosarelor în data de  20/05/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;

-    selecţia dosarelor în data de: 21/05/2024  , ora 10:00, la sediul instituţiei;

-    afisare rezultate la selectia dosarelor în data de:21/05/2024   , ora 12:00, la sediul institutiei.

-    termen de contestare la selectia dosarelor în data de 22/05/2024   , ora 12:00, la sediul institutiei.

-    afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor în data de   22/05/2024  , ora 13:00, la sediul institutiei.

 

Proba scrisă:

-    proba scrisă în data de 28/05/2024 , ora 10.00, la sediul instituției;  

-         afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 28/05/2024   , ora 14:00, la sediul institutiei.

-         termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de   29/05/2024 ora 14:00, la sediul instituției;

-         afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 29/05/2024  , ora 15:30, la sediul instituției;

 

Proba interviu:

-    proba interviu în data de 30/05/2024, ora 10.00, la sediul instituției;  

-         afişarea rezultatelor de la proba interviu în data de 30/05/2024 , ora 14:00, la sediul institutiei.

-         termenul de depunere a contestatiilor la proba interviu în data de  31/05/2024 ,ora 14:00, la sediul instituției;

-         afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei interviu în data de 31/05/2024  , ora 15:30, la sediul instituției;

 

-         Afişarea rezultatelor finale în data de 31/05/2024  , ora 16:00, la sediul instituției;

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu